Genom livet

Förra veckan var jag tillbaka efter semestern. Veckan bestod av någon PW i morgonsolen (energikick av att starta dagen med denna utsikt)
 
 
En ledig onsdag då jag njöt av solen
 
och  jag och Mimmi bytte sovrum. Jag sover nu i singelrummet och trivs som firren i vattnet. Nästa steg är att införskaffa en lite större säng. 
I och med rumbytet blev det klädresning. Mina mannekängade sen i mina oönskade kläder. 
 
 
På torsdagen kom bästa vän på besök. Julia tog sig från Gävle till Oslo. hon mötte upp mig på jobbet, så handlade vi mat, hemmagjorD pizza och tjejsnack hela kvällen. 
 
Fredagen en jobbade jag 10-18, den mötte jag upp Erlend, Mina, Julia och Fille för middag och några öl på Fridays. Gött häng! 
 
 
Lördag - Jullans födelsedag och jag & Erlend lurade iväg henne till Tusenfryd. En dag fylld av karuseller, skratt och mat. Plus en skvätt regn. Fan vilken adrenalinkick man får av karuseller! 
Kvällen bestod av ballonger, vin och musik. Jag, jullan, Erlend, Fille, Mathilda & Mimmi drog en utgång och dansade på Exit hela kvällen. Avslutade med efterfest på Frogner. 
 
 
söndag, MaX till frukost och sen drog jag och Julia upp madrassen och kuddarna på takterrassen och spenderade 8 timmar där. Totaldäckade varvat med skrattattacker. Världens bästa vän har jag! 
Avslutade med chirre&dirre och film i min säng. bra helg. Tack! 
 
 
Denna veckan har bestått av jobb, pws, skypesamtal med Emma, och ett jävla kånkande av träpallar. Ett projekt på intågande! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0