All of me

7e resan hittils, på 1,5 veckas semester... Bara 2 kvar. De är ett flängande hit och dit, men jag har fan fått en fantastisk semester tackvare det också. Älskar trots allt att åka tåg, men just nu skulle jag uppskatta soffan hemma lite mer. 
 
Dedär skulle publicerats för ca 5 timmar sen.. 
Hur som, dagen har varit superfin! det har varit Emma, Stina och jag hela dagen. Vi har bakat kladdkaka & chokladbollar. Sen hoppade vi studsmatta med bikini i regnet, sprang in, drack varmchoklad, åt det vi bakad, stoppade fötterna i fotbad och kollade på filmen Frost. Så mysig dag! Mina prinsessor! 
Nu är jag hemma i Gävle igen, spenderar kvällen hos pappa. Just nu: filmhäng i soffan! Vi hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0