Det senaste

 
Den senaste veckan har tiden bara såringar iväg. Jag har hängt på bryggan med fina, fina Emma. Sånt bra häng! 
 
Sen en har jag hängt med brorsan i London. Det var ett par ruggigt bra dagar. Vi levde som 2 äkta turister. 
 
Sen har årets bästa högtid passerat - midsommar. Det firades med en bästa vän, en bekant och sen typ 40 för mig okända människor på en gård på landet, någonstans i svergie. En riktigt bra midsommar! 
 
en bakisdag i en bil påväg hem, middag med jullan hos mig med min familj och kvällshäng med Julia i en bil ute vid havet. Drog ett stort misstag bara - behöll musiken på via aux-sladden med avstängd bil = inget batteri när vi skulle åka hem sent på kvällen. Fick ragga upp ett par grabbar som var nere vid vattnet och badade/bastade. Tur dom hjälpte oss 2 totalt okunniga tjejer. Ibland känner man sig så typiskt stereotypiskt kvinnlig. Nästan skrämmande. Men vi kom hem tillslut.
 
Jullan som sovsällis och tåget upp mot Ljusdal på söndagsmorgonen. Nu ligger jag här, mellan Emma och Stina. Dags att säga godnatt snart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0