Livets senaste ögonblick

Bloggen har hamnat i glömska. Men den senaste tiden i livet har jag spenderat med en massa jobb, som vanligt. 
Solen har skinit så det har blivit parkhäng med vänner 





Tjejkväll med Tildas lillesyrra på besök

Tjejkväll med skitsnack och ögonbrynsfärgning

Det har bjudits på finväder, så vi har badat






Labyrint var på besök i Oslo och självklart skulle vi inte missa deras konsert! Helt sjukt grymma! 




Balkonghäng i massor
Powerwalks


En tur till Ikea 
Suttit på jobbet och gråtit över att inte kunna få se min fina lillebror på balen 
Varit på förmodligen den största personalfesten jag någonsin kommer att gå på. 8500 Rema 1000 anställda från hela Norge. Dom hade hyrt holmenkollen och bjöd på en fagsfestival. Mat & dryck i obegränsad mängd, artister och framträdanden, Bully-riding, fotbollsmatch, kokkekamp och strålande sol. Snacka om en grym dag! 
Kvällen fortsatte med 3-rätters i Telenor arena. Massa artister & uppträdanden, alkohol och dans på borden. Sjukt grym kväll med kollegorna som avslutades med efterfest hemma hos mig fram till 07.30 på morgonen. 








Snabbast i stan



Ungefär såhär såg de ut på slutet av kvällen. Grym fest! 

Sen har vi badat lite mer 

Och färgat ännumer ögonbryn/fransar
Och åkt hem till Sverige för 2,5 veckas semester. 
Livet är gött ibland alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0