Story of my life

Idag har jag haft en jäkligt bra dag igen! 
Började med en massa ärenden med Jullan. Ikea, Owe Jansson, ÖB. Bara en massa mysiga ställen med en mysig vän. 
Sen drog vi med mima två bröder och fader iväg och körde Go-Cart. Jag krossade allt motstånd såklart. Eller nåt åt det håller iallafall. 
 
Mötte upp Emma för en promenad och en åktur i lekparken och avslutade sen med kvällshäng i min soffa med Christoffer. 
 
Det är sånnahär stunder man vänjer sig så snabbt med att vara hemma igen och inte riktigt vill lämna, när man får spendera tiden med så himla fina vänner som finns mig så nära hjärtat. Gud blir alldeles varm av tanken på att jag har dessa i mitt liv. Tack och godnatt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0