När solen går ner finns det bara känslor av svaghet

I fredags lagade jag en förjävla god middag till Tilda och mig. Kors i taket, jag som hatar och har noll kunskap kring att laga mat. Men ibland har jag mina ljusare stunder. Entrecote och klyftpotatis samt efterrätt av frukttallrik & milkshake. 
Vi mös framför en film och somnade av matkoman.
Lördag, jobbade 10-18 och kom sen hem till tjejhäng. Mathilda, Ninni och Louise förgyllde lördagskvällen. Louise, Tilda och jag drog ut på krogen, för mig dock en nykter sådan. Dansade och hade kul, dock inser man verkligen hur dryga människor är när dom är fulla och glider runt på krogen. Sen blir man ännu mer äcklad när man inser att man själv är likadan när man är full. 
Avslutades med en jävla massa kaos och jag totaldäckade i sängen, helt slutkörd runt 06 snåret. 

Söndag, redigt trött. Gustavsson kom förbi och hängde med mig och Tilda. Sen kom Erlend förbi, vi lagade tacos och mös framför en film. Lars kikade förbi han med. Och tillslut kom Mimmi hem efter sin Gävle-helg. Lyan va komplett och helgen var över. 

Måndag. Solen sken, men jag var trött. Sov länge och drog till gymmet mot eftermiddagen. Avslutade måndagen med en fruktskål och brorsan i Skype. Bra avslut. Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0