Tills döden skiljer oss åt

I tisdags Skypade jag med Axelsson. En saknad vän och en saknad vänskap. 
Onsdag, startade med en powerwalk i solskenet och jobbade sen 12-20. En bra dag hörrni! 
Tors, jobbade 12-20 och Skypade med Julia Andersson efter jobbet. Bästa bästa Julia. 
Fre, jobbade 12-20, sen kom Louise till jobbet och vi kånkade hem 8 banankartonger på tunnelbanan. 

Smidigt. Körde sen en myskväll med massa snack henne hos henne, innan jag slocknade med Mimmi i soffan här hemma. 

Lör, jobbade 10-21 slet på en lång dag på jobbet. När jag kom hem var det förfest här, men jag, Lars & Louise körde motsatt-hemmalagad pizza, godis och Oscarsgalan på tvn. Precis en sån lördag jag ville ha just nu. 

Söndag, mina känslovåger sköljer in när jag minst anar det. Och detta var en av de dagarna då den kom. Spelar ingen till hur bra jag mår annars, bara sådär plötsligt kommer en våg. Då vill jag bara stänga av huvudet. Ibland funderar jag på om jag tänker för mycket. För mycket för huvudets egen hälsa. 
Förövrigt städade jag, körde ett hårt gympass, tog en prommenad med Mina & milkshake här hemma med henne & Mimmi. 
Avslutade med filmen "the book theif". SE DEN! Så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0