Jag vill vara din soldat

Vem mår inte bra av att starta dagen med denna utsikt? 


Jag tog mig upp på en powerwalk klockan 8 på morgonen på min lediga dag. Och 7 imorse. De är fan storslaget för en sån sovmorgonlover som mig. Har alltid tagit sovmorgnar som en helig ritual, men har helt plötsligt börjat uppskatta en powerwalk i solen aningen mer. Tror jag har slagit i huvudet. 

Hur som haver, nu väntas frukost och en solig, ledig dag. Kristihimmelsfärd och de blir söndag här i Oslo - alltså alla butiker är stängda och jag är ledig. Flyttat hem har jag gjort också, så idag ska jag och mina sambosar städa inför finbesök av Tildas familj. Och försöka klämma in en lunch i parken. Dags att starta, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0