Return

Jag har ju kommit tillbaka till Oslo och börjat reparera mig till en hel människa igen. Så tänkte blåsa liv i denna lilla jävel igen, den såkallade bloggen. 

Kan ju starta här och nu, med en gårdag som började med hejdåkramar till mina älskade vänner som varit på besök över helgen, fortsatte med jobb och avslutades med födelsedagsmiddag för Felicia, hos henne som jag och Erlend knåpade ihop. De va en fin dag. Tack för en fin helg Sanna och Julia. Så mycket kärlek de finns till er. 
Och tack för en ruggigt fin middag. Tacos och goda vänner. Även där så mycket kärlek. 



Gustavsson har flugit iväg till New york, så då passade jag på att erövra hennes rum och bli Filles sambo ett tag. Så nu ligger jag här, i Gustavssons säng och har de hur fint som helst. 
Dock har ett hårt 17e maj firande tagit ut sin rätt och jag vaknade med en dunderförkylning, så jag är hemma från jobbet. Bättre lycka nästa gång. Nu ska ja gå ner till affären och köpa mig lite frulle, vi hörs! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0