Helg

I fredags efter jobbet befann sig Mina här. Fina fina Mina. Hängde i soffan med vännerna hela kvällen. 
Jobbade 06.30-15 på lördagen (fick åka bil till jobbet. Guld värt!) och kom hem, tog en powernap och svirade om. 
Åt gomiddag med fina vänner. Erlend, Felicia, Mina, Mimmi, Mathilda och Ida. Senare dök Alex och Per upp också. Skålade i vin och avslutade på Tempest. 
 
Söndagen spenderades i soffan. Varvade sovande med tv-tittande. 
 
Idag, måndag igen. Varmt ute. Löven har blivit gula på träden och jag har jobbat. Sen hängt med roomiesarna plus Mina. Skypat med den äldsta av mina lillebrorsor har jag också. Saknade skitunge! Dags att sova, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0