Sann romans

 
Nu va det längesen vi sågs. 
Så, vad har jag roat mig med under denna tiden då tänker ni? 
Jorå, jag har haft en otroligt fin tapasmiddag med Ida på Delicatessen på Løkka. Drack drinkar, åt rikrigt gott och pratade i flera timmar. Drack öl med cathrine gjorde vi också. 
Jobbat för fullt, tränat, gosat med Fille & Linnéas kanin Ester, ätit scones-brunch osv.
 
 
 
Sen har jag haft en helg i Göteborg också. Åkte ner på fredagen efter jobbet och hälsade på Anna som flyttat dit! 
Åt en massa gott. Middag ute på kvällen då jag kom dit, en lugn lördag-dag med go-frulle och shopping. Sen vin och finmiddag. Vidare med till Annie för mer vin. Utgång och sen efterfest. 
Söndag, stan, lunch med Anna och Sanna och buss hem med Tilda. En helt fantastisk helg så jag fick krama om fina vänner. Anna, Annie, Andrea, Linn, Sanna osv. Så behövligt med en mini-semester. 
 
 
Så, denna veckan då? jo, jobbat, haft myskväll med Tilda och Gustavsson, sleepover med Fille, tränat så det ryker om det och benen värker. 
Imorgon är det fredag. Blir en fin helg med finbesök! Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0