Hard time

Hej hej och godmorgon Linnéa. Jo man tackar. 
Här ligger jag i sängen, har ingen vidare lust att lämna den heller. En ordentlig sovmorgon och ledig söndag satt jävligt fint nu måste jag säga. 
I torsdags anlände jag i Oslo igen efter en veckas påskeferie. Det har varit några intensiva och jävligt bra veckor, som ja tänkte berätta om sen. 
Sen jag kom tillbaka till vardagen här har jag jobbat. Och jobbat, och jobbat lite till med övertid 2 dagar på det. Väskan ligger i hallen, uppvikt och med ett innehåll som liknar ett kaos. 
Och här ligger jag, i sängen och har noll lust att ta tag i dagen. Vårvädret har anländ med besked. Bastuvärmen i vår lägenhet är ett faktum å just i denna stund står fönstret på vid gavel här vid sängen och det doftar fan vår. 

Igår va jag och Jossan på konsert på rockefefeller. Seinabo Sey. Fan vilken powerwoman. Fan vilken röst! Jävla bra live och en sjukt bra artist. Har ni missat henne - börja lyssna. 
Vi var helt saliga efteråt. Hamnade sen hemma i min soffa med henne, Mimmi och Josef. Drack öl och skrattade. 
Och nu är det söndag. Tror fan jag ska dra och träna. Tack för mig, vi hörs! 



Juste, färgat om håret har jag också gjort. Och fan så nöjd jag är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0