Ta mig upp

På stränga order har jag nu fått höra att ja är för dålig på att blogga. Jahapp. Fast det va inte så svårt att ta, eftersom ja ändå insett detta själv. 
Så här slänger jag upp ett inlägg, under hot. Stor press. Eller bara med ren vilja. 

Dom senaste dagarna har kantats av massa jobb, massa träning (låter klyschigt, men fan va jag älskar att vara tillbaka i dom rutinerna!). 
Städat, druckit öl i vårväder, packat upp väskan från Gävle-trippen och börjat leva i ett kaos. Lägenheten ska byta innehåll, Mathilda ska flytta ut. Efter 2 år tillsammans har man skapat en del. Hela lägenheten ska rensas och delas upp. Kommer bli ett litet flyttkaos här den närmaste tiden. Lite småmysigt nästan. 
Skypat med Julia i 3 timmar har jag också gjort nu ikväll (ni kan ju gissa var hoten kom ifrån. Nämner inga namn). Fan den tjejen alltså. Henne önskar jag att alla fick ha som bästa vän. Eller nä förresten, ja är rätt nöjd att ni inte har de, så får ja mer av henne. Finns fanimej ingen som förstår mig så som hon. Tack för det. Skrattade tills jag grät ikväll. Godnatt. Klockan är ställd på att befinna sig på gymmet 06.30 imorgon, eller ah, snart. Godnatt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0