As usual, long time no see

Ja tydligen har jag tappar förmågan att blogga? Den försvann någonstans i samma veva som dagsljuset i detta nordiska klimat. 
Denna veckan har jag klivit in i som 22-åring. På något sätt låter det faktiskt väldigt mycket vuxnare med 22 än 21. De är liksom ett större kliv än 20-21. 
Igår jobbade jag med en helt utpumpad kropp, idag med en lite piggare. 
Tränat har jag gjort också. På gymmet, för första gången sen typ november. 
Känner att jag saknat den delen av livet, så nu ska jag komma igång igen. Räknar med träningsvärk och känner hur mina darriga ben får slita på jobbet imorgon. 

Nu sitter jag i soffan, käkar apelsin och kikar "the big Bang theory". Fantastiskt. Ska snart krypa ner framför solsidan. Kikat om alla avsnitt där, och fan, de förtjänas att sägas igen - hur fantastiskt genialisk är inte den serien? 
Godnatt! 


På något sätt känns det som att ögonblicket då man ser 4 människor promenera genom gallerian inne i Oslo centrum, iklädda full skidmundering, med längdskidorna under armarna, bara summerar upp hela den bilden man någonsin haft av norrmännen. Northug är deras kung. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0