Think twice

En helg har passerat. En lugn sådan. Slutade vid 18 i fredags, sen drog jag till gymmet, tränade, mötte upp Fille & Jossan och bastade. Hur gött som helst! 
Drog sen hem till Jossan å hängde. Fille körde sen en sleepover hos mig. 
Lång sovmorgon och en tur till rusta. Sen en hemmakväll. Min kropp behövde komma i balans igen, så en lugn helg var helt perfekt. 
Söndagen rensade jag rummet totalt. Rev ut allt och sorterade. Fille & Jossan gjorde sällskap under tiden också. Avslutade med tända ljus och en bok. Ett av mina nyårslöften är att läsa mer böcker. Jag har börjat bra. 


Nu, måndagen har passerat, jobbat 12-20 och sen skypat med Emma. Nu ska ja krypa ner, läsa och sova. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0