In time

Här har det gått några dagar som har spenderats med middag med Fille och Jossan, en Harry-tur till Sverige med Fille, Jossan, Josef och Johannes. Köra bilen fick jag också. Så jävla glad! 
Köpte på oss allt sånt som är dyrt här, strosade runt och hade en förbannat trevlig dag. Kvällen blev en utgång med förfest här hos oss med en hel bunt med folk. Jag, Fille, Mimmi, Ida, Idas 2 vänner, Lundvall, Martin, roshan, Adele. Sjukt trevligt. Fortsatte ute på krogen - Johns. En bakissöndag hos Fille med henne å Jossan. Skrattade åt klockor och e-street. 
Jobbat och tränat, nu har jag nyss kommit hem från ett arbetspass på 13.30-23.00. Nu ska jag krypa ner, godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0