Torsdagshej

Vi börjar här. Denna veckan har präglats av en rejäl jävla förkylning. Jobbat måndag-tisdag trots detta, men var ledig igår. En jävla tur. Det behövde kroppen. 
Tittat på dokumentärer har vi gjort här hemma också. Igår en om Joseph Fritzl. Den va ju bara för vidrig för att ens analysera. 
Och en om Astrid Lindgren. Vi har sett 2 av 3 delar av den. Helt underbar. Och vilken kvinna sen! Se den hörrni! 
Orange is the New black har jag grävt ner mig i också. 
Idag är de torsdag, solen skiner, våren har kommit med sol och 11 grader till Oslo. Dags att kvliva upp, jobbet kallar. Förkylningen känns brutalt mycket bättre idag. Tur de, för nu hade jag tänkt bli frisk igen. Träningsabstinens så det bara skriker om det.
Dom 2 veckorna som gått sen sist vi hördes, ja de tar vi ikväll. Vi hörs! 

Utökat samlingen av gynnings vinglas under helgen. 






Fått upp lite väggdekorationer på rummet har jag också fått. 
Älskar huvudet mamma köpte i Nepal. Och tavlan över Gävle jag fick i julklapp. Och den viktigaste inredningen just nu: 
Förkylningsdelen bredvid sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0