Younger

Okej, vad har hänt sen sist då. 
På torsdagen för 2 veckor sen fick jag ett hemskt sms om att Felicia trodde hon var allvarligt sjuk och hamnat på akuten. Jag möter upp henne och spenderar hela dagen där i princip. Hon lever och mår bra nu iallafall, tur det. 
Den helgen hade jag och Erlend spa och myskväll. Melodifestivalen, middag å mys. Fin kväll. 
Söndagen spenderades på gymmet och på WB Samson med Fille och Jossan. 



Veckan efter tränade jag en himla massa och jobbade som vanligt. 
Till helgen kom mamma och Peter, och på fredagskvällen slog jag till stort: jag bjöd på middag. 
Bjöd över Fille också, så de va vi, mamma, Peter och Mimmi. Jag bjöd på miniburgare gjorda av pulled beef med coleslaw och blue cheese. Fett gott faktiskt. 
Resten av helgen umgicks jag med mamma och Peter. Vi strosade runt på stan, åt räkor, drack vin, åt på tapasrestaurang, kollade melodifestivalen (eller ah, jag gjorde. Dom andra 2 totaldäckade i soffan). Drog på mig en helvetesförkylning gjorde jag också. 
Men det var en förbannat fin helg. Jag blir så glad av att ha familjen här! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0